tirsdag den 2. juli 2013

Jubii nyt garn :)

 
Så kom posten forbi i dag med et par pakker. Elsker bare at få pakker, selvom det er mig selv der har bestilt det og jeg ved hvad der er i :)
Nå men i den ene var der en masse lækkert garn og en ny hækle nål 3 mm.

Købt hos Egne Design
 
Garnet skal bruges til det babytæppe som jeg har omtalt i et tidligere indlæg. Jeg glæder mig super meget til at komme i gang, det er så dejlig inspirerende med nyt garn. Så nu er det bare at komme i gang, for den står på at skulle lave ca. 80 firkanter :)
Den anden pakke jeg fik var med nøgleringe, en træclips og 2 seleclips. Det er altid godt at have lidt materialer, hvis man pludselig finder på noget sjovt at hækle, så er man fri for at vente på at man først skal bestille tingene, og kan gå i gang med det samme.
 
 
Bomuldsgarn fra Stof & Stil

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar