mandag den 29. juli 2013

Cykeltur og KÆMPE Squash

Det var så høsten af dagens cykeltur.
 
Lige ud af landevejen.

I dag har kæresten og jeg været ude at cykle. Inden vi tog af sted, havde vi aftalt at vi skulle prøve at have RunKeeper App'en til at køre hele turen så vi kunne se, hvor langt vi havde cyklet og vi måtte først se på den når det var for at stoppe den.
Vi cyklede ud af Aalborg og ud på nogle rigtig flotte og hyggelige små landeveje. På vejen ud cyklede vi forbi en landevejsbod og bestemte at hvis vi kom forbi igen skulle vi lige stoppe og kigge.
På vej hjem troede vi faktisk at vi var cyklet forbi, men det var vi heldigvis ikke. Vi købte 2 Squash, selvom en havde været rigeligt, da den ene er KÆMPE stor, men de kostede kun 5 kr. pr. stk.!! og vi havde kun 10 kr. så vi fandt en Squash mere i en mere alm størrelse.
Vi købte også en bakke solbær og ribs til 10 kr. pr. bakke, så nu skal jeg finde på hvad de skal bruges til?? Nogle som har et godt forslag??
Nå men da vi var ved at være hjemme stoppede jeg min App og vi havde cyklet ikke mindre end 22,7 km! Det er ikke så sært at man var med at være lidt øm bag i :)
 

Dagens cykeltur


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar