lørdag den 27. juli 2013

10 ting om mig

Jeg har ikke fortalt så meget om mig selv, ud over at jeg bor sammen med min kæreste og mine 2 katte og at jeg er ved at uddanne mig til pædagog.
Så her kommer 10 ting om mig:
1: Har meget langt hår (som det ses på billedet), som lige nu er 2 farvet, da jeg har haft hår farvet meget mørk brun. Så nu ved jeg ikke lige hvad jeg skal med det? Måske lyse striber??
2: Jeg elsker smykker og sikkert også derfor at jeg har 5 piercinger i ørene (2 i det ene og 3 i det andet) og en i navlen.
3: Jeg kan godt li tatoveringer og har selv 2. 
4: Jeg har en sød tand, specielt når det gælder kage.
5: Jeg synes faktisk det er hyggeligt at hækle (nogle vil synes at det er gammeldags men jeg kan li det!).
6: Jeg kan ikke li at svømme, specielt ikke når jeg ikke kan bunde og vil helst ikke have hovedet under vand.
7: Jeg kan ikke li kogte kartofler.
8: Jeg elsker mode! (TØJ, sko og tasker osv.)
9: Jeg har arbejdet i H&M (1 1/2 år) og Imerco (2 år).
10: Jeg vil flytte i hus NU! (Er træt af at bo i lejlighed)

Det var så lidt om mig :) Nogle ting mere mærkelig en andre :) 

Har i nogle i specielt ikke kan li eller noget i rigtig godt kan li?

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar