lørdag den 1. juni 2013

Sol, sommer og hæklerier :)

 
Ih hvor syntes jeg, det er skønt at det er blevet sol og sommer!! Derfor sad jeg ude på altanen og nød solen i går. Jeg havde taget mit tæppe med ud og hæklede lidt videre på. Det har også ligget stille ALT for længe, da jeg har været ved at hækle alt mulig andet. Det er rart at have noget man bare kan gå i gang med at hækle på, uden at skulle tælle eller sætte sig ind i en opskrift :)
Der er også lang vej igen før tæppet er færdig, så det må vist være mit evighedsprojekt, men det skal nok blive færdigt.
Der er også kommet en ny plante ude på altanen. Det er en peber frugt plante. Den kunne jeg simpelthen ikke lade være at købe med hjem da jeg var nede at handle i går. Det er jo godt nok ikke en plante jeg selv har spiret, men jeg synes nu det var sjovt at have sådan en plante alligevel. Jeg glæder mig til at smage peberne og se hvor mange frugter den får i løbet af sommeren :)
 
Nu vil jeg glæde mig at skulle hjem til mine forældre og holde weekend og fejre min mors fødselsdag :)
God Weekend!
 

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar