onsdag den 1. maj 2013

Hæklet coasters





Jeg kunne ikke stå for disse coasters da jeg i går så et billede af nogle som mindede meget om dem her. Så jeg brugte det meste af aftenen i går på at lede efter en opskrift. Jeg fandt en på engelsk og måtte så igang med at hækle en prøve. Opskriften drillede dog en smule, men jeg fandt ud af det og fik det hele til at passe.
Jeg havde tænkt mig at lave nogle i de 4 farver som ses på billederne fordi jeg synes at farverne er rigtig fine sammen. Jeg er gået i gang med at lave en ny og regner med at lave 2 i hver farve :) Opskriften på dem skal nok komme på bloggen, når jeg engang får brugt lidt tid på at få den rigtigt oversat fra engelsk + egne noter til dansk, så alle kan forstå, hvad det er jeg skriver :)

 
 
Husk min GIVE AWAY som slutter på søndag den 5. april kl. 20. :)

                                                               
Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud. Og så får du nogle helt personlige coasters ud af det - ikke dårligt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja synes de var så fine og kan godt li at jeg selv kan bestemme farver :)

      Slet
  2. wauw hvor er de bare flotte! :) Glæder mig til opskriften - hvor har du købt dit garn henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :) Garnet har jeg for nyligt købt i Søstrene Grene :)

      Slet