tirsdag den 9. april 2013

Soya-honning marinade


Så er maden til i morgen planlagt og gjort klar. Menuen i morgen står på kyllingespyd med champignon og løg og med hjemmelavede pommefritter og salat. Jeg har brugt 2 kyllingefileter og skåret dem i passende stykker til kyllingespyd, lagt stykkerne i en frysepos og hældt marinaden over og så er det hele røget i køleskabet til i morgen. Jeg vil et par gange, indtil jeg skal bruge kyllingen, lige sørge for at vende posen i køleskabet, så marinaden bliver jævnt fordelt.

Marinade:
4 spsk soya
1 spsk honning
2 fed hvidløg
1 tsk lime saft
Friskkværnet peber

Pres de 2 fed hvidløg og bland med de øvrige ingredienser.





Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Uhmmm...Det ser lækkert ud, det må jeg prøve næste gang vi skal lave kylling.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg glæder mig også rigtig meget til st smage det i morgen :)

      Slet