søndag den 14. april 2013

Se den lille kattekilling...

Jeg har bestemt mig for at hækle en kat til en af mine veninders datter, på snart 2 år, som er helt vild med katte. Jeg har lavet en "prøve" for at se om mønsteret, som jeg har fundet på nettet, passede til min hæklefasthed og hvordan den skulle sys sammen. Jeg fandt ud at at jeg hvertfald skal hækle forbenene noget længere og halen må også godt være en smule længere. Der skal også nogle andre øjne i.
Jeg har bestilt nogle sikkerhedsøjne på nettet, som ikke er kommet endnu, men de skal self. også i så hun ikke kan pille øjnene af :) Men nu får i lige lov at se den første "prøve" kat. Når jeg får hæklet en ny og justeret kat skal jeg nok ligge billeder ud :)

Hæklet kat


Hæklet kat


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar