torsdag den 18. april 2013

Projekt Chili del 4


Det er noget tid siden der sidst er kommet en up date om chilierne.
De er nu blevet så store at de har fået de første af de blivende blade og altså også så store at de skal pottes om. Det har jeg så været ved i dag.
Desværre er der et par af planterne som ikke blev til noget men resten er kommet over i større potter hvor de kan hygge sig den næste tid.


Jeg har måtte tage drivhuset ind ude fra altanen, som de kan stå i. Det blev jeg nød til grundet at jeg oprindeligt havde sat et bord de kunne stå på, men en dag jeg havde taget plastictoppen af så de små planter, så de kunne få luft, opdagede jeg at der pludselig manglede en tomat plante, som var sporløst forsvundet.... Hmm jeg mistænkte kattene for at have ædt den og specielt min store kat Oswald da han er næsten altædende.... Og ganske rigtigt en dag tog jeg ham i at hapse en plante (nåede dog at rede den), derfor ved jeg at han ikke kan lade de små planter være og det er runden til at drivhuset kom, ind så han ikke æder alle planterne.



 
Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar