søndag den 14. april 2013

Forår!

Så skal der plantes! :)

Her hvor min kæreste og jeg bor er der i boligforeningen en regel om at man skal have tilplantet sine altankasser inden 1. maj.
1.maj er jo lige om lidt og her den anden dag da jeg var nede og handle, så jeg at de havde nogle flotte og billige stedmoderblomster. Jeg købte sådan 4 bakker med 10 blomster i hver.
I dag har jeg så brugt tid på at tage alt det gamle gran op, grave jorden godt igennem og plante blomsterne.

Jeg plantede de 7 ud af 8 altankasser til med stedmoderblomster. Den sidste altankasse skal der være krydderurter i, når det bliver lidt varmere i vejret. Der står dog allerede en purløg som er overvintret fra sidste sommer.

Så nu er der forår på vores altan :)

God søndag :)

Sådan kom en altankasse til at se ud. Så skal farverne bare passe i de 6 næste.

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar