tirsdag den 23. april 2013

Et par sko og en løbetur..


Så nu, nu er det nu... Jeg har købt mig et par løbesko! Jeg er ikke så vild med at løbe, men jeg vil gerne give det en reel chance. Så jeg har altså købt de her lækre par. Nu skal jeg så bare igang med at træne mig lidt op til at kunne løbe. Jeg regner med at begynde med noget interval træning og så skal jeg finde ud af på hvilket tidspunkt ar dagen jeg vil have lettest ved at komme en tur i skoene og ud at løbe. Jeg tror det ender med at blive om eftermiddagen/aftenen, da jeg i forvejen til hverdag står op kl 5, så motivationen for ellers at stå op kl 4 for at løbe, tror jeg udebliver.
Lige nu glæder jeg mig bare til at prøve dem og se om det virkelig hjælper på turen at have nogle rigtige og gode løbesko. :)

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Super fede sko, hvor har du købt dem? - for de passer lige til mit løbesæt jeg lige har købt, og mangler faktisk også et par nye sko :-) Håber du får mere lyst til at løbe efter dit nye køb.

    ps. Jeg var afsted idag :p

    Hilsen Mette
    mettesscrapbook.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har købt dem inde på løbeshop.dk
    De koster normalt 1200kr men er sat ned til 599kr. Så det var dejligt billigt for et par lækre sko, de er virkelig behagelige at ha' på. Jeg købte dem et nr. større end jeg normalt bruger i sko og de passer fint :)
    Ja håber at det kan give mig lidt motivation :)

    SvarSlet