søndag den 7. april 2013

2 Zpagetti kurve

Den første lidt mere runde og "splattede" kurv
og den nye med mere lige sider.

Efter at have hæklet hele formiddagen blev min anden Zpagetti kurv færdig! Den har en lidt anden form end den anden. Den har mere lige sider. Grunden til at det brune buler ud og det ser ud til at jeg har lavet udtagninger er at det brune garn var meget ujævnt i tykkelsen og flere steder MEGET tykt. Men det har også sin charme at garnet er forskelligt og at hver eneste kurv derfor bliver en unika :)

Da jeg skulle lave overgangen fra bunden til siderne hæklede jeg i det forreste maskeled og vendte kanten ind mod mig selv da jeg hæklede, netop for at få den mere lige side og ikke så "splattet" en model som den forrige kurv. Den nye kurv har derfor en mere markeret bund, hvor den anden har sider, hvor det første stykke af siderne også er en del af bunden. Håber det gav mening :)



 



 

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar