mandag den 25. marts 2013

En solskinsdag

Så lækkert at solen skinner! Man bliver så glad og føler at man har mere energi til at lave alle de normalt kedelige hverdags sysler. Selv mine katte nyder solen. De ligger på gulvet og soler sig og rykker lidt væk når det bliver for varmt og rykker så tilbage i solstriben :) Jeg fik lige fanget et billede af begge mine katte som nyder solen. Min ene og mindste kat Patrick sidder og nyder solen og vasker sig. Min anden kat Oswald gider normalt ikke at lege, men i dag kom han hen for at lege. Jeg tror det er foråret og solen som har gjort ham lidt som en legesyg kattekilling ❤ Men ja vi nyder alle solen store som små.
Nyd solen der ude :)

Patrick nyder solstriben fra vinduet og er ved at vaske sig


Dejligt vejr

Oswald gider at lege i dag :)
 
Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar