søndag den 3. marts 2013

Pynte ting...kun for hunkøn?

Her får i lige nogle glimt af hvordan min lille hybel ser ud. Nogle af tingene er ting jeg har haft med hjem fra rejser, andre er bare ting jeg har fået eller fundet, som jeg synes passer ind i kærestens og min stil, nok primært min, da min kæreste er lidt mere ligeglad med pynte ting. Der dog et enkelt af billederne, hvor det er min kæreste som har købt tingen. Det er skiltet som er på billedet, jeg synes bare at det er fedt og har valgt at tage det med alligevel. Ellers er det begrænset hvad min kæreste ejer af pynte ting.
Hmm er pynte ting kun for hunkøn??











Fra Tunesien


Alt på billedet er fra Tunesien.



Fra Prag. Er helt facineret af hvor mange dukker der er inden i den store, og hvor lille den mindste er.




Elsker grøn, og grønne planter gør en glad


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar