onsdag den 6. marts 2013

Projekt chili

Så er det tid til at begynde at så de krydderurter, grøntsager og andet som man skulle have lyst til og gerne vil kunne nyde udbyttet af til sommer. Min kæreste er gået i gang med et chili projekt og har købt både såbakker, potter i alverdens størrelser, jord, gødning og diverse chilifrø. Det betød at der i løbet af dagen i går væltede ind med pakker med alverdens så tilbehør. Jeg har fået et enkelt brev med tomatfrø og en med basilikum, ellers er alle de andre pakker med alle mulige slags chilier både milde og stærke.
 
Såbakke, potter og frø.
Det er så de 9 ud af 10 forskellige chilier som er købt ind plus en enkelt tomat.

Jeg har været så heldig at finde et lille drivhus i Tiger til kun 150kr, som nu er samlet og står ude på altanen, så nu glæder jeg mig til foråret for alvor kommer og til at så nogle krydderurter, tomater og så selvfølgelig en masse af kærestens chiliplanter. Det bliver nok ikke før i weekenden, de bliver sået, men jeg skal nok holde jer opdateret med, hvordan det går med plante projektet og især projekt chili.

Drivhuset er samlet og står klar til varmen kommer
og til planterne bliver så store at de kan komme ud.


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar