torsdag den 21. marts 2013

Påskeferie :)

Så er det påskeferie! Vi har i min studiegruppe fået afleveret vores Dansk, Kultur og Kommunikations eksamens projekt i mandags. Her i løbet af ugen har vi lavet fremlæggelse, taget billeder til en APP (Book Creator), hvor vi har lavet en fortælling, som skal fremvises til eksamen.
I dag blev vi så færdige med det hele, og fik delt fremlæggelsen op og lavet et powerpoint, så nu er vi klar til eksamen den 3. April.
Nu hvor jeg har ferie skal jeg se om jeg kan prøver at tænke på noget andet end eksamen... inden jeg skal til at øve. Så jeg håber på at nyde ferien og få tiden til at gå ved at hæklet en del på mit tæppe og plantet et par nye chilier, og bare slappe af med kæresten :)


Det er hvad min påskeferie byder på, læse eksamensprojekt samt
øve fremlæggelse til eksamen og hækle på mit tæppe.


Tæppet måler nu: ca. 170 x 50 cm.
Der skulle gerne være tilføjet nogle cm efter ferien. 


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar