lørdag den 16. marts 2013

Lagkage og fødselsdags hygge

Så fik jeg holdt fødselsdag, og ih hvor har det været en hyggelig dag. Har godt nok først fødselsdag i morgen, men der skal jeg bare have en rigtig hyggelig og afslappet dag med kæresten <3 Jeg fik bagt boller og lavet lagkage. Mine lagkagebunde mislykkedes... Ved ikke helt hvorfor, for fulgte opskriften til punkt og prikke de var fine indtil de kom i ovnen, så blev toppen helt sprød og knækkede... Kan være det er fordi vi har så gammel en ovn som varmer lidt for meget. Det endte hvertfald med at de ikke kunne bruges til lagkage, så den lagkage jeg fik lavet var med købte bunde... Lidt øv men det smagte nu godt alligevel. Min jordbærcreme blev rigtig god så det er ikke sidste gang jeg laver den :)
Billedet blev ikke så godt, da jeg fik så travlt at jeg glemte at tage billeder af bollerne og lagkagen kom jeg først i tanke om bagefter :)
 
Lagkagen er med jordbærcreme og overtrukket med chokoladecreme. 


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar