søndag den 17. marts 2013

Jubii Fødselsdag :)

Så kom dagen endelig. Selvom jeg er blevet ældre glæder jeg mig næsten lige så meget til dagen som da jeg var lille :) har fået serveret en fantastisk morgenmad og fået nogle rigtig skønne gaver :) Der blev heldigvis noget tilbage af den gode lagkage fra i går så skal ikke stå og bruge en masse tid i køkkenet i dag, men kan bare nyde dagen :)
Jeg har fået smykker, en kogebog, shampoo og en taske. Jeg kan rigtig godt li den lille taske, er bare i tvivl om jeg skal beholde den i brun eller bytte til sort? Jeg kan rigtig godt li begge farver og synes altid det er så svært at vælge.

Kæresten har lavet morgenmad og varm kakao <3


Alle mine skønne gaver :)


Lang halskæde med en engel som vedhæng
og en kort guld kæde. 


Øreringe og en ring


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar