fredag den 15. marts 2013

Jordbær creme og saft

Så er det i morgen jeg skal holde fødselsdag, og jeg har bestemt mig for at jeg vil lave en lagkage og selv bage bundene. I lagkagen skal der være en jordbær creme og det er så den creme jeg har lavet klar til her til aften. Jordbærne skal nemlig koges sammen med sukker og en vaniljestang, og så skal det afkøles. Det har jeg ikke tid til i morgen, da det tager lidt tid før de kogte jordbær bliver kolde. Så jeg har lavet plads i køleskabet, så de er klar til at tage ud og blande i mascarpone i morgen når bundene er bagte og afkølede :)
Det er kun de kogte bær og en smule af væden som skal bruges til cremen. Resten af væden har jeg sigtet og blandet med vand som så blev til en dejlig jordbær saft :)
Billeder af kagen kommer i morgen :)


Jordbær væde som er sigtet og klar til at blande op med vand og
de kogte jordbær som er klar til at komme på køl
og klar til cremen i morgen. 


Jordbærsaft :) Mmm..


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar