onsdag den 27. marts 2013

Godmorgen

Sikke et dejligt vejr at stå op til. Jeg fik lyst til at lave æg til morgenmad i dag :) Jeg har før set at man kan lave et hul i midten af en toastbrøds skive og så slå et æg ud der i. Det tænkte jeg at det måtte jeg prøve, så her til morgen var jeg ved at riste brød, lave hul i, så på panden og slå et æg ud og vente på ar det bliver stegt.. Det tager godt nok noget tid før det øverste af ægget ikke er helt flydende. Der tog hvert fald en del længere tid at lave end jeg havde forestillet mig, og så havde jeg valgt den mindste pande jeg har, fordi det lige skulle være nemt og hurtigt... Men der kunne jo kun være et brød på af gangen... Så det hjalp jo heller ikke på hvor lang tid det tog at lave først et æg til min kæreste og så til mig selv. Men det var ventetiden værd for det smagte super godt :)



 
 
 
Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar